Da Bounce is het urban label van Maybuse en ziet urban cultuur en levensstijl als verbindende kracht. Da Bounce houdt zich bezig met het ontwikkelen en produceren van urban events en media voor een cross-culturele doelgroep. Diversiteit zit in het DNA van Da Bounce. Opgericht in 1995 is Da Bounce inmiddels uitgegroeid tot hét urban brand van Nederland.

Da Bounce events
International Stand Up Comedy Tour | Film Premières | International Urban Film Festival | Party’s & Concerten | Basketball Events | International Urban Lifestyle Festival

Doelgroep
Via live events en media krijgt u direct toegang tot een omvangrijke en snelgroeiende doelgroep die trends bepaalt, volgt en daar ook opvallend veel geld aan besteedt.
• Leeftijd 18-45 jaar
• Man 45% – Vrouw 55%
• Cross-cultureel
• Trendsetters (Early Adopters)
• Mode- en merkbewust
• Trots op merken die hun lifestyle vertegenwoordigen
• Moeilijk te bereiken via traditionele kanalen
• In staat een merk een ‘fast forward’ te geven

Da Bounce Partnerships
Heeft u interesse in de urban lifestyle en wilt u kijken hoe uw merk hier onderdeel van kan worden?
Neem dan contact ons op voor een vrijblijvende kennismaking.